کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب (۹ اردیبهشت) وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
سرخط خبرها

سرلشکر سلامی: ‌اسرائیل دیگر نمی‌تواند رجز بخواند | امروز شاهد یک فلسطین قدرتمند هستیم

  • کد خبر: ۱۸۷۸۰۱
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲
سرلشکر سلامی: ‌اسرائیل دیگر نمی‌تواند رجز بخواند | امروز شاهد یک فلسطین قدرتمند هستیم
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز فلسطین قهرمان بدون هیچ ترسی سربازان اسرائیلی را تعقیب و بازداشت می‌کنند و دیگر اسرائیل نمی‌تواند رجز بخواند. امروز پایان اشغال و تجاوز است و آمریکایی‌ها هم دیگر نمی‌توا‌نند آنها را نجات دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین همدانی در دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان با گرمیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب توصیفات بسیار زیبایی از شهدای همدان و مردم این استان فرمودند. هر جامعه و قومی با عناصر برجسته‌اش شناخته می‌شود.

وی با بیان اینکه به فضل الهی استان همدان سرشار از مفاخر جاودانه، افتخارات بزرگ چه در عرصه فقهات عالمان تاریخ‌ساز فرهنگ تشیع، چه در عرصه حکمت، منطق، دانش افزود: همدان یکی از بیرق‌داران بزرگ اسلام است. چهره‌هایی که به واسطه آن‌ها معرفی می‌شو‌ند واقعا درخشان هستند. شهید محراب آیت‌الله مدنی که امام جمعه همدان بودند و از شهید اندیشمند آیت‌الله مفتح که از شهدای وحدت حوزه و دانشگاه هستند. شهدای پرفروغ دوران دفاع مقدس که شامل ۸ هزار ستاره می‌شوند که در آسمان افتخارات این سرزمین می‌درخشند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه در قافله‌سالاری این سرزمین نام‌های جاودانه‌ای را می‌بینیم، تصریح کرد: شهید همدانی در طول عمرش از میدان جهاد فاصله نگرفت و میدان جهادش به دفاع مقدس ختم نمی‌شد و در هر صحنه‌ای نیاز بود این فرمانده بدون وقفه حرکت می‌کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه شهدای بزرگ دیگری از استان همدان پر کشیدند، ادامه داد: شهید قهاری سعید یک فرمانده قوی، تدبیر، شجاع، با اراده‌ای مصمم، شاداب و همیشه مهیای رزم بود که در لباس جهاد در غرب کشور برای دفاع از امنیت این سرزمین شهادت را برگزید.

وی از شهید احمدی روشن، شهید شهبازی و دیگر شهدای این استان نام برد و گفت: از شهدای زنده این استان نام ببرم که متعلق به این استان است؛ فرمانده بی‌نظیر حاج علی فضلی و سردار شادمانی که واقعا انصار حسین بودند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه رزم دیدنی رزمندگان استان همدان را به عینه دیده‌ام، تصریح کرد: ۸ هزار شهید به نسبت جمعیت این استان عدد بالایی است و بسیار افتخارانگیز است و همه می‌دانیم شهادت یک حقیقت زنده است و زمان هم نمی‌تواند غبار کهنگی بر سیمای شهادت بنشاند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه شهادت کشور را از بحران‌ها نجات داد، ادامه داد: جنگ یک نمایی از اتحاد همه قدرت‌ها در برابر یک ملت تنها و تازه به استقلال رسیده بود و بسیار قدرتمندتر از ما بودند.

وی با بیان اینکه دشمن تمام ابزار‌های سیاسی جهان را در اختیار داشت و ما در نابرابری مطلق بودیم، اما پیروز شدیم، گفت: نمی‌توان تصور کرد دشمن در فاصله بالایی از قدرت باشد، اما شکست بخورد، ولی ما پیروز شود، شهادت بود که ما را نجات داد و مردانی با قلب‌های قوی و مطمئن و اراده‌ای آهنین پا به میدان گذاشتند و هیچ قدرت توانانی ایستادگی در برابر آنان را نداشت و ما با شهادت پیروز شدیم.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه شهادت فوض عظیم است، اضافه کرد: مدرن‌ترین تجهیزات را داریم، اما می‌دانیم آن چیزی که ما به پیروزی می‌رسا‌ند شهادت، عاشورا و غیرت حسینی  است.

فرمانده کل سپاه پاسداران به عملیات اخیر فلسطینی‌ها اشاره کرد و گفت: امروز فلسطین قهرمان بدون هیچ ترسی سربازان اسرائیلی را تعقیب و بازداشت می‌کنند و دیگر اسرائیل نمی‌تواند رجز بخواند. امروز پایان اشغال و تجاوز است و آمریکایی‌ها هم دیگر نمی‌توا‌نند آن‌ها را نجات دهند.

وی با بیان اینکه امروز شاهد یک فلسطین قدرتمند هستیم، ادامه داد: آمریکا تکیه‌گاه سستی است واسرائیل از آن سست‌تر است؛ تکیه‌گاه مقاومت خداست؛ در اوج محاصره قدرتی ساخته‌اند که اسرائیل را ذلیل کرد‌ه‌اند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->